woensdag 25 februari 2015

Muziek

Ben je benieuwd wat voor muziek ik luister? Dit is een lijst van muziek die ik de laatste tijd luister plus nummers die ik altijd luister; soms vergeet ik ze maar ze komen altijd weer terug in mijn playlist.

Ed Sheeran
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen: ik ben dol op Ed Sheeran dus zijn muziek staat stipt op nummer 1 meest gedraaide muziek (En ja, ik kan Don't woord voor woord meezingen). Ik vind voornamelijk I'm a Mess en Small Bump erg mooi. Ook kan ik erg genieten van zijn cover van She looks so perfect van 5 Seconds of Summer.



Taylor Swift - Blank Space
De meeste nummers van Taylor Swift vind ik niet leuk maar deze wel. Een stuk minder zoetsappig dan dat we van haar gewend zijn en dat bevalt mij goed. Vandaar dat deze in dit rijtje thuis hoort.



Meghan Trainor - Lips Are Movin
Hoewel ik haar debuutnummer All About That Base wel leuk vind, was ik hem naar een tijdje weer zat. Dit nummer luister ik de laatste tijd vaker en I'm lovin it!



Jason Mraz - I won't give up
Dit nummer is al wat ouder maar omdat ik binnenkort een optreden heb met mijn gitaar en ik dit nummer moet spelen heb ik het herontdekt. Ik moet veel oefenen dus dit nummer zit non-stop in mijn hoofd. Gelukkig is het niet erg om aan de mooie klanken van Jason te denken ;-)



Thinking Out Loud / I'm Not The Only One MASHUP (Sam Tsui & Casey Breves)
En last but not least: de cover van Sam Tsui en Casey Breves. Een ontzettend gave mashup van Thinking Out Loud en I'm Not The Only One. Ik heb hem al wat uurtjes op repeat gedraaid because I'm lovin' it! Sams en Casey' passen ontzettend mooi bij elkaar en het nummer zit goed in elkaar.


Wat is jouw favoriete nummer van het moment? Laat het me weten!
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten